Vrátenie a reklamácia
Vrátenie a reklamácia
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?
V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný protokol - stiahnuť reklamačný protokol. Vyplnený reklamačný protokol je potrebné poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Ľubica Čičmancová, Veľkonecpalská 6A, 97101 Prievidza, Slovensko. Pre viac informácii kontaktujte nás na telefónnom čísle 0911047858 alebo cez email info@lubimoda.sk.
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba tak urobiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy - stiahnuť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na info@lubimoda.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: Ľubica Čičmancová , Veľkonecpalská 6A, 97101 Prievidza, Slovensko.
Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia / reklamácie tovaru?
Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci.
Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?
V prípade, že Vám kuriér odovzdal poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne nás kontaktujte na telefónnom čísle 0911047858 alebo nám napíšte email na info@lubimoda.sk.
V prípade, že sa mi kabelka pokazí – odpadne logo, pokazí sa zips a pod., je možné kabelku reklamovať?
Samozrejme, produkt je možné poslať nám na reklamáciu. V tomto prípade je potrebné nám reklamovaný produkt poslať spolu s vyplneným reklamačným protokolom - stiahnuť reklamačný protokol .